Thursday, February 23, 2012

2012 Tahun Penuh Sinar

Genap setahun aku meninggalkan blog ini, meninggalkan ia hingga bersawang, berhabuk dan tanpa diselenggara.
Namun, terdetik di hati ini untuk kembali menjadikan ianya dekat dengan diri ini yang lemah, chewahhh!! ayat drama tv.

Aku rasa dah agak terlewat untuk mengucapkan selamat tahun baru kerana 2012 telah hampir menjengah bulan ke tiga didalam kalendarnya, namun, aku berharap tahun 2012 akan menjasi tahun yang amat bersinar dalam hidup ini, kerana sedikit anjakan paradigma telah aku lakukan dalam diri ini, bermula dari pertengahan tahun 2011 lagi, dan diteruskan hingga ke tahun ini.

tahun 2012 merupakan tahun di mana azam aku berkobar-kobar, pelbagai objektif hidup ingin capai dalam tahun ini, mengharapkan kehidupan yang lebih bahagia. Mencari cinta, membaiki kelemahan diri, membuang perkara negatif dalam diri, itu adalah antara intipati azam aku pada tahun ini.

Sebenarnya, banyak koleksi cerita menarik telah aku kumpulkan untuk dimuatkan disini, tetapi, oleh kerana masa terlalu singkat dalam jadual seharian aku, aku terpaksa menangguhkan seketika soal penulisan ini.

Aku berharap, selepas ini, dengan pengalaman, akan aku dapat menguruskan waktu dengan baik untuk dapat kembali menulis di blog ini.

Pada yang sudi menjengah ke sini, aku ucapkan setinggi penghargaan.

Thanks guys!!!

No comments:

Post a Comment